

AKTUALNOŚCI
Plany Hyatta na 2023 rok
Firma Hyatt Hotels Corporation poinformowała, że jest przygotowana do dalszego wzrostu w 2023 r. po rekordowej liczbie uruchomionych około 117 000 pokoi na całym świecie na koniec 2022 r. Warto zauważyć, że prawie jedna czwarta planowanych nieruchomości jest klasyfikowana jako hotel lifestylowy, stanowiący 10 procent istniejącej bazy hoteli, dodatkowo umacniający pozycję lidera Hyatt w segmentach luksusu, stylu życia i wypoczynku. Znaczący wzrost tych wartościowych obiektów w portfolio Hyatt poszerza atrakcyjne doświadczenia gości, które mogą jeszcze bardziej zwiększyć penetrację lojalnościową World of Hyatt w całym portfolio Hyatt.

Znaczącym motorem tego wzrostu jest ogłoszone przejęcie marki hoteli lifestylowych Dream Hotel Group i platformy do zarządzania platformą Dream Hotel Group, która ma wprowadzić uznane marki hoteli lifestylowych – w tym Dream Hotels, Unscripted Hotels i The Chatwal – do portfolio Hyatt. Obiekty Dream Hotel Group słyną z eksperymentalnej gościnności, w tym restauracji typu hotspot i klubów nocnych zbudowanych w oparciu o strategiczne i niekonwencjonalne programy oraz współpracę marek. Przejęcie to powita ponad 600 nowych pracowników w rodzinie Hyatt, wnosząc głęboką wiedzę w zakresie doświadczania gościnności do globalnego portfolio oferty Hyatt dotyczącej stylu życia i rozszerzając zasięg marki Hyatt w strategicznych miejscach, w tym w Nashville, Hollywood, Las Vegas, South Beach, Saint Lucia, Doha i Nowy Jork. Będzie to również oznaczać wejście marek Hyatt na rynki takie jak Catskills w Nowym Jorku i Valle de Guadalupe w Meksyku.
Ponadto marka Caption by Hyatt – która łączy w sobie design i komfort ekskluzywnego, zorientowanego na styl życia hotelu z elastycznością obiektu oferującego wybrane usługi – jest przygotowana na znaczny wzrost po udanym otwarciu Caption by Hyatt Beale Street Memphis w 2022 r. Oczekuje się, że marka zwiększy swoją obecność w Tennessee poprzez Caption by Hyatt Chattanooga we współpracy z 3H Group (oczekiwane na 2024 r.) i wkroczy do Kalifornii z Caption by Hyatt Roseville we współpracy z LRE & Companies oraz American Hospitality Services, Inc. przez Hyatt Sacramento we współpracy z Presidio Hotel Development LLC i 29th Street Capital (oba przewidywane na 2026 rok). Marka Caption by Hyatt rozwija się na arenie międzynarodowej, a wcześniej zapowiadane obiekty mają zostać otwarte w Chinach i Japonii w 2023 r., Wietnamie w 2025 r. i Sydney w nadchodzących latach. Oparta na trosce o ludzi i miejsca oraz tworzeniu powiązań między nimi, marka Caption by Hyatt angażuje się w zatrudnianie różnorodnych talentów, sprzedawców, rzemieślników i dostawców – oraz celebrowanie różnorodności ludzi w społecznościach, w których zlokalizowane są hotele Caption by Hyatt.
„Dzięki naszej zamierzonej długoterminowej strategii wzrostu i ścisłej współpracy z właścicielami, Hyatt może pochwalić się pięcioletnim wiodącym w branży organicznym wzrostem liczby pokojów netto” — powiedział Jim Chu, wiceprezes wykonawczy i dyrektor ds. wzrostu w firmie Hyatt. „Właściciele chcą z nami współpracować ze względu na naszą wiedzę, osiągnięcia w zakresie wydajności i optymalną pozycję w branży. Mamy globalną skalę, ale jesteśmy wystarczająco elastyczni, aby tworzyć osobiste relacje, czerpać z własnych doświadczeń i przewodzić z empatią”.
Nowe nieruchomości luksusowe, związane ze stylem życia i wypoczynkiem na ważnych rynkach
Hyatt przewiduje dalszy wzrost organiczny w zakresie swojej oferty luksusowej, lifestylowej i rekreacyjnej, oferując przemyślane wzornictwo, innowacyjną gastronomię oraz spersonalizowaną obsługę na całym świecie.
Marka Park Hyatt ma na celu:
- pod koniec 2023 r. ponownie umocnienie swojej obecności w Afryce Południowej dzięki Park Hyatt Johannesburg i wkroczy do Maroka dzięki Park Hyatt Marrakech, oferując luksusową elegancję kurortu z marokańskim urokiem.
- powrót do Londynu z Park Hyatt London River Thames i ekspansję w regionie Azji i Pacyfiku z Park Hyatt Taipei (Tajwan), Park Hyatt Kuala Lumpur (Malezja) i Park Hyatt Phu Quoc (Wietnam) w 2024 roku.
W 2023 roku marka Andaz będzie świętować ekspansję na nowe rynki poprzez:
- Andaz Doha w Katarze, które wzniesie lokalnie inspirowane wzornictwo i sztukę współczesną na nowy poziom, oferując gościom charakterystyczne punkty styku i innowacyjne lokale gastronomiczne, w tym charakterystyczną restaurację południowoafrykańską i singapurską restaurację uliczną.
- Andaz Pattaya Jomtien Beach w Tajlandii zapewni bujną i odosobnioną plażę, zapewniając gościom niezliczone możliwości kontaktu z lokalną tajską kulturą, od wycieczek do miejsc docelowych po autentyczne restauracje, wellness i zajęcia rodzinne.
- Andaz Mexico City Condesa, które łączy kulturę meksykańską z tradycyjną architekturą i pomysłowym wystrojem, niedawno otworzyło swoje podwoje w styczniu.
- Andaz Macau, który zostanie zlokalizowany w jednym z najbardziej kultowych i zaawansowanych miejsc spotkań i wydarzeń w Azji – Galaxy International Convention Center (GICC) – zadebiutuje jako największy hotel Andaz na świecie z ponad 700 pokojami i apartamentami.
- Andaz Nanjing Hexi w Chinach, która połączy eklektycznego ducha nowoczesnego Nanjing i długą historię dobrze prosperującej kultury akademickiej.
Boundless Collection i Independent Collection firmy Hyatt, które obejmują zarówno ekskluzywne, jak i luksusowe marki lifestylowe, mają solidną liczbę spodziewanych otwarć w 2023 i 2024 r., w tym:
- rozwój marki Thompson Hotels z dwoma szykownymi miejskimi oazami, które mają zadebiutować z Thompson Palm Springs i Thompson Houston.
- ekspansja marki Hyatt Centric w najlepszych miejscach, które łączą gości z centrum akcji, w tym Hyatt Centric Congress Avenue Austin, Hyatt Centric Zhongshan Park Shanghai i Hyatt Centric Xi’an Gaoxin.
- wyczekiwany debiut marki Destination by Hyatt na Florydzie z zielonym 18-dołkowym polem golfowym Banyan Cay Resort & Golf w West Palm Beach, a także w regionie Azji i Pacyfiku z The Grand Resort w Qingchengshan w Chinach.
- planowany debiut marki JdV by Hyatt na Rhode Island, z The Pell, z tętniącym życiem nadmorskim hotelem położonym w środku wyspy Aquidneck w Middletown oraz na Goa z oczekiwanym otwarciem Ronil, na 1,6 akrach nadmorskiej ziemi w Baga , Indie.
- przewidywane otwarcie NUMU Boutique Hotel, będącego częścią The Unbound Collection by Hyatt, w San Miguel de Allende w Meksyku.
Hyatt oferuje jedno z największych portfolio luksusowych ośrodków all inclusive na świecie, w tym solidną liczbę otwarć spodziewanych w 2023 r., na czele której stoi rozwój w popularnych bułgarskich destynacjach nad Morzem Czarnym oraz niedawne uruchomienie Secrets Impression Resorts & Spas, jedyny w swoim rodzaju produkt zaprojektowany w celu zapewnienia najwyższego poziomu luksusowych usług all-inclusive i udogodnień. Ta kameralna linia butikowych przystani tylko dla dorosłych oferuje ekskluzywne, spersonalizowane doświadczenia, obsługę lokaja i wyselekcjonowaną kuchnię, zaprojektowaną tak, aby przekraczać oczekiwania. Nowe przedłużenie linii uczciło otwarcie Secrets Impression Moxché Playa del Carmen w grudniu 2022 roku i spodziewa się powitać swój drugi obiekt, Secrets Impression Isla Mujeres jeszcze w tym roku.
Dysponując ponad 400 obiektami Hyatt Place i prawie 130 obiektami Hyatt House w najpopularniejszych miejscach turystycznych na całym świecie, wybrane marki usługowe Hyatt stale poszerzają swoją bazę klientów, aby przyciągać osoby podróżujące w celach wypoczynkowych i rodziny poszukujące relaksujących, bezproblemowych doświadczeń hotelowych. Marka Hyatt House przeszła niedawno odświeżenie marki, aby uczcić wszystkie okazje związane z podróżami, długimi i krótkimi. Podróżni zatrzymujący się w hotelach Hyatt House na całym świecie mogą poczuć się jak w domu, niezależnie od tego, czy wybierają się na rodzinny wypoczynek, spotkanie z przyjaciółmi czy przedłużenie podróży służbowej.
Oczekuje się, że Hyatt doda imponującą gamę nieruchomości Hyatt Place i Hyatt House na całym świecie w nadchodzących latach, w tym w kluczowych rozwijających się hotspotach wypoczynkowych i miejscach podróży służbowych w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie, takich jak Hyatt House Traverse City (Michigan), Hyatt House Bozeman (Montana), Hyatt Place Cape Canaveral (Floryda), Hyatt House Roseville (Kalifornia), Hyatt Place Toronto – Downtown/Jarvis Street (Ontario) i Hyatt Place Mississauga – Airport Corporate Center (Ontario). Dodatkowo w 2023 roku marki mają wejść na rynki międzynarodowe w Gujanie i Estonii.
Źródło: Hyatt Hotel Corporation
TAGI
analizowania ruchu na stronach i w Internecie - zgodnie z Polityką prywatności.
Korzystając ze strony zgadzasz się na używanie cookie, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Polityka prywatności