hamburger icon
close menu icon

Pierwszy wspólny hotel Jin Jiang International i Radisson Hotel Group

Udostępnij/Share: facebook icon twitter icon linkedin icon instagram icon

Po zeszłorocznym przejęciu Grupy przez Jin Jiang International i Sino-Cee Fund Radisson Hotel Group i jej udziałowcy wspólnie zidentyfikowali kilka możliwości realizacji prawdziwego potencjału chińskiego rynku. Zdefiniowano kluczowe inicjatywy, a uruchomienie hoteli pod wspólną marką jest kluczowym elementem projektu. Radisson Blu Hotel we Frankfurcie w Niemczech to pierwszy obiekt, który rozpocznie działalność również pod marką Jin Jiang International.

image

Federico J. González Tejera, prezes i dyrektor generalny Radisson Hospitality AB i przewodniczący Radisson Hotel Group, powiedział: „Zależy nam na oferowaniu wiodących marek hotelowych z Radisson Hotel Group gościom, właścicielom i talentom na całym świecie. Uruchomienie pierwszego hotelu pod wspólną marką z Jin Jiang International jest ważnym kamieniem milowym w osiągnięciu tego celu. Hotele pod wspólną marką mają świetlaną przyszłość, która może rozszerzyć się na ponad 30 nieruchomości w regionie EMEA - w tym pięć hoteli Radisson Collection w najważniejszych destynacjach dla chińskich podróżnych.

Chen Liming, wiceprezes zarządu Jin Jiang International, powiedział: „Jesteśmy podekscytowani, że po przejęciu zrobimy teraz kolejny krok w naszej podróży. Chiny stały się największym rynkiem turystycznym na świecie, oferując bogate możliwości i potencjał. Hotele pod wspólną marką mają nie tylko zwiększać świadomość naszych marek odpowiednio w EMEA i Chinach, ale także promować wymianę międzyludzką między Chinami a resztą świata. Z niecierpliwością czekamy na pełne wykorzystanie dostępnego potencjału.

Hotel Radisson Blu we Frankfurcie w Niemczech jest pierwszym hotelem z portfela Radisson Hotel Group obejmującym ponad 1100 hoteli, który stał się hotelem pod wspólną marką z Jin Jiang International. Wybór Frankfurtu był oczywisty: przez lata Frankfurt był numerem jeden w Niemczech dla chińskich turystów. Obecność międzynarodowego lotniska gwarantuje, że wielu chińskich turystów rozpoczyna lub kończy swoje wycieczki we Frankfurcie. Co więcej, żaden inny region w Europie nie oferuje bezpośrednich lotów do Chin, co jest szczególnie cenione przez chińskich inwestorów. Daje to również hotelowi szansę zaprezentowania ukończonego niedawno projektu renowacji, dzięki czemu jest to idealny moment na przyjęcie gości mówiących po chińsku.

W nowo współorganizowanym hotelu goście i podróżujący w języku chińskim znajdą szereg funkcji zaprojektowanych i stworzonych, aby zapewnić im doskonałe wrażenia i sprawić, że poczują się jak w domu. Nowe oferty hotelowe obejmują wszystkie najważniejsze momenty pobytu, od zabezpieczeń, takich jak menu i karty powitalne dostępne w języku chińskim, po gości, którzy mają możliwość płacenia za wszystko kartami płatniczymi w Unii Chińskiej. W pokojach gościnnych duża różnica dotyczy drobnych elementów, takich jak czajniki do herbaty i wybór herbat chińskich. Goście mogą również zrelaksować się oglądając chińskie kanały telewizyjne lub czytając chińskie gazety dostępne za pośrednictwem aplikacji Radisson Blu One Touch.

Radisson Blu Hotel we Frankfurcie zaoferuje również szereg nowych opcji żywności i napojów stworzonych dla podróżujących w języku chińskim. Do wyboru w ramach śniadania dodano tradycyjne potrawy, takie jak congee, makaron i wontony. W hotelowej restauracji Welcome Corner i w menu room service serwowane są dania kuchni chińskiej, w tym makaron Szanghaj, ryż z kurczaka Hainanese i Singapur Laksa. Podczas zameldowania goście mogą również skorzystać ze specjalnej ceremonii powitania.

W ramach przygotowań do otwarcia hotelu na początku tego roku wprowadzono program wymiany talentów. Zespół pracowników - z szefami kuchni, menedżerami rezerwacji i innymi - z hoteli i biur korporacyjnych Radisson Hotel Group spędził trzy miesiące w Szanghaju w celu zapewnienia prawdziwych chińskich doświadczeń w europejskich hotelach. W zamian chiński zespół spędza czas w Europie, aby lepiej zrozumieć europejską gościnność.

Aby ułatwić proces rezerwacji dla podróżnych mówiących po chińsku, na dzień 30 czerwca 2019 r. 53 nieruchomości hotelu Radisson Group zostaną przedstawione na platformie WeHotel, globalnej platformie rezerwacji hoteli Jin Jiang International. Pozostałe obiekty będą również dostępne do końca roku. W ramach tej współpracy programy lojalnościowe Radisson Rewards i WeHotel Prime będą ze sobą współpracować, aby zapewnić korzyści ich użytkownikom.

REKLAMA
ads
REKLAMA
ads
HotelExplorer.pl korzysta z plików cookie do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz
analizowania ruchu na stronach i w Internecie - zgodnie z Polityką prywatności.
Korzystając ze strony zgadzasz się na używanie cookie, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Polityka prywatności
Zgoda